facebook-video

Facebook, a materiały wideo

Facebook bronił sposobów, w jaki obsługuje materiały wideo ponieważ były krytykowane przez popularne gwiazdy YouTube.
Blogger wideo Hank Green powiedział celowo zawyżone firma ilu ludzi obserwowały filmy na żywo, a nie walki z piractwem wideo.
Facebook powiedział, że wziął prawa własności intelektualnej na „bardzo poważnie”.
Jeden z ekspertów powiedział społecznościowy musiał zrobić więcej, aby „uspokoić” twórcy treści.
Green jest jednym z najbardziej znanych gwiazd YouTube i ponad 2,6 mln osób śledzi jego kanał YouTube który prowadzi wraz ze swoim bratem Johnem.

W kwietniu, Facebook przekazał swoim użytkownikom taktowanie na cztery miliardy odsłon wideo każdego dnia.
Green powiedział, że statystyki Facebooka były „kłamstwem”, ponieważ witryna liczyła wyświetlenia wideo patrząc po trzech sekundach.
„Facebook liczy widoki znacznie wcześniej ludzi można powiedzieć do oglądania wideo. Przez 30 sekund, gdy oglądalność faktycznie można twierdzić, tylko 20% ogląda,” powiedział.
Pan Green oskarżył również sieć społeczną na zarabianie pieniędzy od treści, które zostały skradzione z innych witryn.
W czerwcu, badania przeprowadzone przez agencję reklamową Ogilvy okazało się, że 73% z najbardziej popularnych filmów na Facebooku zostały zgrane z innych stron internetowych, co stanowi 17 mld poglądów.
Pan Green powiedział, że to „niewybaczalne”, że Facebook nie rozwinął wydajnego systemu do wykrycia, gdy filmy zostały zgrane i ponownie przesłane, w procesie znanym jako freebooting.

Tagi: , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.