ciekawostki elektroniczne

Inteligentne ścieżki rowerowe w Wielkiej Brytanii

Odcinek glow-in-the-ciemnej drodze oznaczenia została zainstalowana w Holandii po proponowane jako jedną z kilku funkcji „inteligentnego Highway”, które mogą zostać wprowadzone do szerokiego stosowania. Route 66 Przyszłości wykorzystuje specjalną zieloną farbę, naładowany światłem dziennym. Jest zaprojektowany, aby być bardziej przejrzyste niż istniejące kocie oko kule odblaskowe.

Jego twórcami są również ze względu na testowanie pasów blask-in-the-dark rowerowe, których wspomniane już przyciągnął zainteresowanie projektantów Wielkiej Brytanii. „Świecące linie są trochę … Daft Punk wyglądają podobnie, ale są one do czynienia z bezpieczeństwa”, powiedział artysta Daan Roosegaarde, jeden z projektantów oznaczeń drogowych. „Trzy linie łączą się w jedno i czujesz, że poprowadzi Cię. Z mgły, można je zobaczyć bardziej niż ze standardowym światła”

Pracował nad projektem – i wielu innych – z Hansem Goris, inżynier w firmie infrastruktury Heijmans. „Nie ma o wiele mniej energii wykorzystywane”, powiedział pan Roosegaarde z foto-luminescencyjne farby on używa. „Nie będzie dużych projektów, mamy wnioski od Chin i Indii – są to miejsca, gdzie trzeba bezpiecznych dróg, które są odłączone od sieci energetycznej.” Odcinek drogi w Oss, w pobliżu Nijmegen w południowej części kraju, jest używany do zaprezentowania projektu.

Ich pierwsza autostrada cykl, zwany Ścieżka Van Gogh-Roosegaarde Light Emitting rowerów, ma zostać uruchomiona w grudniu w Nuenen, który był kiedyś domem dla holenderskiego postimpresjonistyczne artysty. Według pana Roosegaarde, został zainspirowany przez dzieło Van Gogha „Gwiaździsta noc”. Powiedział, że zademonstrował technologię do władz z Birmingham i Londynie w tym miesiącu.

Zarówno, powiedział, były spowodowane oglądać testy obserwacji w najbliższych miesiącach w celu wprowadzenia innowacji do Wielkiej Brytanii. Profesor David Bailey, ekspert motoryzacyjny w Aston Business School w Birmingham, poparł ideę testu to zobaczyć to naprawdę się rowerzyści bardziej widoczne w nocy i zachęca kierowców, aby dać im więcej miejsca. „Holandia jest znacznie lepiej zorganizowane niż w Wielkiej Brytanii, mają znacznie lepszą ułożony sieć autostrad”, skomentował.

„To jest dobry pomysł, aby spróbować, choć. „Istnieje możliwość zmniejszenia zużycia energii elektrycznej, jak również.” Pan Roosegaarde powiedział, że jego zespół miał około 20 pomysłów, że chciał spróbować wdrożyć na okres pięciu lat.

Mówił z Pekinu, gdzie powiedział, że smog budowy „wolne parku budując największy odkurzacz na świecie”. „Uważamy, że połowa pomysłów wpłynie w przyszłości drogi do ich energia neutralny i funkcjonalny”, dodał.

„To jest nie tylko grafika, chcemy zaktualizować rzeczywistość.” Zaznaczył także, że w Wielkiej Brytanii tradycja rzemiosła i mieszania funkcji wykonane jest to doskonałe miejsce, aby zainstalować jego autostrady cyklu.

„Dla małego kraju jak Holandia, musimy być kreatywni. – Czyli jak przetrwa nie powiem, co w Wielkiej Brytanii należy i nie należy robić, ale widzę podobieństwa się pielęgnować swoje dziedzictwo, ale chcesz. sprawiają, że współczesne też.

„Jest wielki związek między sztuką i techniczna w Wielkiej Brytanii – Spitfire jest dobrym przykładem.” Powiedział, że ma nadzieję, że jeśli projekt poszedł do przodu, to się zakończyć w ciągu dwóch lat. Zarówno burmistrz biurze londyńskim Birmingham Rady zostali powiadomieni o testach, ale nie byli w stanie potwierdzić plany wysłania delegacji.

Tagi: , , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.