ciekawostki elektroniczne

„Sieć w miejscu pracy” – sieć Facebookowa

Facebook to budowanie sieci dla profesjonalistów, która może kontaktować się i współpracować na dokumentach związanych z pracą, donoszą ciekawostki elektroniczne.

Facebook w pracy będzie podobny do istniejącej sieci społecznej, ale użytkownicy będą mogli przechowywać swoje osobiste profile oddzielnie. Oni także będą mogli porozmawiać z kolegami, budować sieci zawodowych i udostępniać dokumenty, ludzie mówili, że działa na nim. Facebook nawiązał kontakt przez BBC. Rzecznik powiedział, że firma odpowie jeszcze dziś.

Produkt, mówi się, że jest używany wewnętrznie na Facebooku już, może być silnym konkurentem dla istniejących usług, takich jak Google Drive, Microsoft Office i LinkedIn. LinkedIn, która rozpoczęła się w 2003 roku, jest obecnie największą siecią profesjonalnych, z 332 mln użytkowników w ponad 200 krajach, w zależności od jego stronie internetowej.

Facebook rejestrowane 1350000000 aktywnych użytkowników miesięcznie we wrześniu 2014 – ale niektórzy pracodawcy pozostają sceptyczni co do przydatności mediów społecznościowych w pracy, a wiele z nich zakazano go w biurze. „Facebook w pracy może przynieść pewne korzyści dla firm – ale nie te, ich zdaniem,” powiedział prof Andre Spicer.

„Jest mało prawdopodobne, aby wydajność pracowników, ale pomoże im być bardziej związany i świadomy. „Portalach społecznościowych, takich jak Facebook pomocy pracowników do budowania więzi” słabych „. „Są to ludzie, będziemy rozmawiać rzadko i nie wiem dokładnie. „Te słabe więzi są często źródłem ważnych informacji w tle.” Prof Spicer dodał, że nowe narzędzie może również powodować problemy.

„To sprawia, że łatwiej pracownicy przypadkowo wycieku poufnych informacji. „To może być także zagrożenie dla hierarchii i zmierzyć się ukrytych lub jawnych struktur dowodzenia”. Podobnie jak jego miejscu dominującej, Facebook w pracy może również skończyć się rozrywką czasochłonne, ostrzegł. „Komunikacja, które mogą łatwo być rozpatrywane twarzą w twarz jest popychany w Internecie – dodając kolejne potencjalne źródło nadmiaru informacji,” powiedział. „Może to również oznaczać, pracownicy spędzają więcej czasu polerowania ich profil na Facebooku, niż rzeczywiście działa.”

Tagi: , , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.